lokacije i termini prikazivanja: U kalendaru dešavanja saznajte termine predstave
VIDA, Tanasijeva žena - MEDIHA MUSLIOVIĆ
GINA, Prokina žena - AMRA KAPIDŽIĆ
SARKA, udovica - VEDRANA SEKSAN
TETKA - NISVETA OMERBAŠIĆ
DANICA - ALMA TERZIĆ
žanr: komedija

Ožalošćena porodica, autor fotografije:  Midhat Mujkić Ožalošćena porodica izvanredno je zanimljiva komedija o jednoj „ožalošćenoj“ grupi ljudi koja iščekuje nasljedstvo i uveliko dijeli blago koje nije dobila. U ovom komediografskom djelu pisac je dao galeriju lica male pameti koji se takmiče lažima i cinizmom – na čelu sa sjajno ostvarenim likom Agatona, koji je među njima najviše dinamična ličnost, što znači s najviše plastičnih osobina hipokrizije i beskrupuloznosti kakve može imati jedna mala ali i lukava pamet.

Upravo u ovoj Nušićevoj komediji došla je do punog izražaja dramska i pozorišna „neposredna sadašnjost“, postupno izvedena od jednostavnijih ka složenijim oblicima čulno-konkretnog prikazivanja. Naime, grupa ljudi se kao grupa rasipa, lica se individualiziraju da bi sve više komično dominirao lik Agatona, koji od tipičnog lica određenog društvenog sloja i te grupe izrasta u lik što se tako lukavo preobražava i prilagođava da izgubi mjere svoje lukave pameti i biva i sam zapanjen pretjeranošću svoje posljednje kombinacije

autor plakata: Branko Dursum
autor fotografije:  Midhat Mujkić

Ožalošćena porodica, autor fotografije:  Midhat Mujkić Ožalošćena porodica, autor fotografije:  Midhat Mujkić Ožalošćena porodica, autor fotografije:  Midhat Mujkić Ožalošćena porodica, autor fotografije:  Midhat Mujkić Ožalošćena porodica, autor fotografije:  Midhat Mujkić Ožalošćena porodica, autor fotografije:  Midhat Mujkić Ožalošćena porodica, autor fotografije:  Midhat Mujkić Ožalošćena porodica, autor fotografije:  Midhat Mujkić Ožalošćena porodica, autor fotografije:  Midhat Mujkić Ožalošćena porodica, autor fotografije:  Midhat Mujkić Ožalošćena porodica, autor fotografije:  Midhat Mujkić Ožalošćena porodica, autor fotografije:  Midhat Mujkić Ožalošćena porodica, autor fotografije:  Midhat Mujkić Ožalošćena porodica, autor fotografije:  Midhat Mujkić Ožalošćena porodica, autor fotografije:  Midhat Mujkić Ožalošćena porodica, autor fotografije:  Midhat Mujkić Ožalošćena porodica, autor fotografije:  Midhat Mujkić Ožalošćena porodica, autor fotografije:  Midhat Mujkić

Rezervacije karata mogu se izvršiti putem telefona 221-682 ili kupiti na blagajni Narodnog pozorišta u terminima od 09:00h do 12:00h i 16:00h do 19,30h.

infoBAR.ba magazin
09-Feb-2012 15:27 ;