FbinfoBAR
Party Radio
Cabaret Radio
 
logo
 
 
spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer

Kako poboljšati tjelesnu kondiciju u zadnji čas?

Kako poboljšati tjelesnu kondiciju u zadnji čas?
Problem je odavno poznat i uvijek iznova aktualan. Problem viška kilograma povezan s manjkom tjelesne kondicije postao je i više nego očit pred očima javnosti.
Prva činjenica: niste jedini! Vjerovali ili ne, postoje i ljudi koji imaju obrnuti problem – kako se udebljati, povećati mišićnu masu, izgledati krupnije, jače? No oni spadaju u onu skupinu sretnika koju ćemo zasad ostaviti po strani.

Ne očajavajte
Lako je pasti u očaj i zamišljati tragični scenarij o doživotnoj borbi s viškom kilograma i nedostatkom tjelesne kondicije. Ne odlažite trenutak da sami za sebe odlučite da ćete promijeniti stanje u koje ste se sami doveli.

Pokrenite se
Sve što je vrijedno iziskuje određeni trud. Prestanite odgađati aktivnosti i pokrenite se! Nemate ideje kako početi? Izaberite aktivnosti koje vas raduju. Oduprite se opšte prihvaćenom mišljenju da je za odličnu tjelesnu kondiciju potrebna vrhunska oprema i cijeli tim stručnjaka – kineziologa, ličnih trenera, nutricionista, … Jedini preduslov za promjenu neželjenog stanja je vaša svjesna odluka o promjeni vaših navika.

Odabir aktivnosti
Kratka i brza šetnja, duga i opuštajuća šetnja, rolanje, vožnja biciklom, hodanje uz i niz stepenice, trčanje, vožnja romobilom ili skateboardom, brza šetnja s kućnim ljubimcem, jogging u društvu prijatelja/partnera/članova obitelji, vrtlarenje, … samo su neke od aktivnosti koje možete izabrati za poboljšanje vaše tjelesne kondicije. Važno je reći da je sve lakše uz dobro društvo – pozovite vama najdraže osobe da vam se pridruže i vrijeme “treninga” će vam proći u sekundi.

Ne odustajte
U slučaju lošeg vremena neke aktivnosti koje ste izabrali nisu više izvedive. I polako kreće poznati scenarij: ako niste vježbali u ponedjeljak, nećete ni u utorak, a nema nikakvog smisla da odjednom počnete vježbati u srijedu, zar ne? Krivo!!! Odluka da se napokon pokrenete može se donijeti u ponedjeljak, srijedu, petak ili pak nedjelju.

Zapamtite: odustajanjem od vježbanja odustajete od vlastitog zdravlja. Pokrenite se i budite sretni, poletni i puni energije!

objava: infoBAR
5-Aug-2011 16:00 ;
Izdvojeno:
barometar

RTP plus - Resistance Training Program

barometar

Često nošenje visokih potpetica skraćuje Ahilovu tetivu, i zato se preporučuju vežbe istezanja ove tetive pre i posle nošenja cipela sa visokom štiklom.

barometar

Miris lavande ili topla šoljicaa kakaa poznati su kao metode opuštanja prije spavanja. No novo istraživanje pokazuje da su višnje najbolje rješenje za ljude koji ne mogu lako zaspati ili se bude prerano.

Izdvajamo iz Kataloga objekata:
barometar

Lokum.ba, Sarajevo

Inspirisan tradicionalnom recepturom i kvalitetom Lokum.ba kreirao veličanstvene kombinacije ukusa hrane!

Komentarišite članak:
 
Marketing blok
Podijeli ovaj sadržaj:
MAG! rubrike:
Auto i Moto
Društvo
Kultura
Film
Fotografija
Hrana i piće
Ljubav i seks
Moda
Muzika
Pomozimo
Posao
Sport
Tehnologija
Zanimljivosti
Zdravlje i ljepota
Obavještenja
Izdvojeno
Pridružite nam se i Vi
Marketing blok
Fb preporuke: