FbinfoBAR
Party Radio
Cabaret Radio
 
logo
 
 
spacer spacer
spacer spacer spacer
spacer spacer

Otkrijte šta je Zumba!?

 
Ovaj način vježbanja je osvojio svijet, a sve je popularniji i kod nas
Otkrijte šta je Zumba!?
Svaka žena, htjela to priznati ili ne, voli da izgleda dobro i da se isto tako osjeća u svojoj koži. Nažalost, odraz u ogledalu nam često govori sasvim drugačije. Genetika, ljenost i ljubav prema hrani itekako se odražavaju na našu figuru, koju opet, često pokušavamo dovesti do savršenstva na pogrešan način-izgladnjivanjem. Tradicionalni načini vježbanja poput fitnesa i aerobica efikasni su, ali nakon dužeg perioda, tako da žene brzo odustaju od njih. Ukoliko se pronalazite u prethodnim redovima, zumba fitness je pravo rješenje za vas.

Ovaj način vježbanja je osvojio svijet, a sve je popularniji i kod nas. Zumba fitness je program koji vas “iscijedi” u trenu, ojača mišiće i napravi od vašeg tijela baš onakvo kakvo biste željeli. Primjenjiv je za sve dobne skupine. Kombiniramo brze i spore latinoameričke ritmove s popularnom muzikom različitih žanrova, koristeći se jednostavnim i zavodljivim plesnim koracima.

U Sarajevu prvi klub ove vrste je Athena sa instruktoricom Zumbe Elmom Višo. Donosimo Vam tekst o Zumbi objavljen na web site-u Athene, na kojem možete vidjeti više informacija o tome kako naučiti ples Zumba!

Gdje je nastao zumba fitness, od čega se sastoji?
Instruktor Alberto “Beto” Perez je prije 20 godina na svoj sat aerobica zaboravio ponijeti CD_ove. Srećom, u autu je imao nekoliko njih s klasičnim latino ritmovima – salsa, merengue, cumbia, reggaeton, na koje je uspješno odradio improvizirani sat vježbe. Vidjevši oduševljenje na licima polaznika, shvatio je da je mješavina klasičnih pokreta za oblikovanje tijela i plesnih latino koraka dobitna kombinacija za uspješno i zabavno vježbanje. Beto nakon toga razvija cijeli program vježbanja po pravilima i principima treninga, te počinje revoluciju u svijetu fitnessa. Zumba je svjetski poznat program vježbanja čije su blagodati i rezultate primjenili i prepoznali ljudi širom svijeta. Beto je ostvario životni san kako bi pomogao milionima ljudi da se osjećaju odlično, dođu u formu i “otplešu” svoje brige.

Koji je njegov cilj kada je riječ o fizičkom izgledu i zdravlju? Na koje mišiće djeluje?
Cilj je prvenstveno dobar fizički izgled, dobro psihičko stanje i funkcionisanje u životnoj sredini. Znači da u to spada razvoj aerobnih sposobnosti (tzv. Kardio-respiratorne vježbe), oblikovanje pojedinačnih mišićnih grupa u harmoničnu globalnu cjelinu, razvoj motoričkih sposobnosti (snage, fleksibilnosti i koordinacije u ritnu), ušvršćivanje i jačanje svih koštano zglobnih i tetivnih segmenata motornog sistema, unapređenje zdravlja... Zumba fitness djeluje na sve mišiće: jačaju se i oblikuju noge, stražnjica, trbušna muskulatura, ruke, ramena, leđa, prsa.

Što se “topljenja kilograma” tiče, je li zumba u prednosti nad običnim fitnessom, aerobicom...?
Ne može se reći da zumba fitness ima prednost, jer svaka fizička aktivnost je dobrodošla. Ipak, da biste vježbali zumbu, ne morate strogo poznavati korake. U zumbi nema koreografije, ali kada to neko gleda sa strane izgleda kao da su svi naučili koreografiju na svaku pjesmu. To je zato što nema puno koraka za pamtiti (3-5 za svaku pjesmu), a i sama pjesma vas vodi svojim ritmom.

Kome je namjenjena, odnosno ko sve može trneirati zumbu?
Zumba je primjerena za sve uzraste, neovisno o tome u kakvoj ste fizičkoj kondiciji, imate li bilo kakvog ili nikakvog iskustva u plesu, bili muško ili žnesko, mlađi ili stariji. Zumba formula osnovnih koraka čini je dostupnom za sve.

Kako izgleda jedan trening, od čega se sastoji?
Postoji više modela satova zumba fitnessa: od treninga koji traje 30 minuta, 45 minuta ili sat vremena. Najčešće se koristi model u trajanju od sat, koji opet može biti organiziran na dva načina. Sastoji se od kombinacije raznih plesova: salsa, merengue, reggeaton, cumbia, ali tu su još i ostali plesovi kao tango, backata, calipso, quebradita, bally dancing, hip-hop, lambada, rock&roll, twist, itd.

Koliko je treninga potrebno da bi se postigli željeni rezultati?
Učestalo treniranje jedan je od najvažnijih faktora u razvoju forme i željenih rezultata. Broj sedmičnih treninga ovisi o cilju koji vježbanjem želimo postoći, ali generalno možemo reći da od četiri do šest treninga sedmičnouvjetuje željene promjene, a tri treninga sedmično zadržava postignute rezultate na visokom nivou. Promjena će uslijediti već nakon prvog treninga, osjećat ćete se bolje, jer ste napokon napravili nešto za sebe. Osjećaj unutarnjeg zadovoljstva nakon nekoliko sedmica odrazit će se i a vašu sliku u ogledalu, izgledat ćete puno bolje.

Kažu da zumba povećava samopouzdanje i popravlja raspoloženje. Koliko je to tačno?
Da, upravo tako. Zumbašice će najbolje odgovoriti na to pitanje. Polaznicima se pokušava prenijeti pozitivna energija, da sat vremena koji odvoje za sebe iskoriste što je bolje moguće, da zaborave na sve probleme plešući, odnosno vježbajući.

Kako žene reagiraju na prvom susretu sa zumbom? Da li im je zumba zabavna?
Dok plešete zumbu, osjećate se kao na zabavi kod prijatelja. Komentari su pozitivni, djevojke sa treninga odlaze dobro raspoložene i jedva čekaju naredni.

Kome se preporučuje treniranje zumbe?
Zumba sepreporučuje svima koji su se ulijenili, imaju višak potkožnog masnog tkiva kojeg se uporno žele riješiti, a odlasci na razne aerobic ili fitness programe ih do sada nisu dovoljno motivirali. Također, zumba fitness je i za one koji jednostavno žele da se zabave, puste mašti na volju i taj sat vremena posvete isključivo dobrom raspoloženju i zabavi.

Na koji način, inače, motivirati žene da se više posvete sportu, da umjesto pred televizorom vrijeme provode u sportskim dvoranama?
Jedna od glavnih odlika zumbe je da se poslije treninga ne možete osjećati deprimirano i potišteno, zato što je cijeli njen koncept usmjeren na zabavu uz vježbanje. Nemoguće je izjeći pozitivne osjećaje koji dolaze iz muzike, zabavnih vježbi pretvorenih u plesne korake, te osmjeh na lisima ostalih zumba učesnika. Muzika vas jednostavno ponese i nemate osjećaj da vježbate već da se zabavljate, a zabava i osmjeh su uvijek dobri motivatori.

Kakva oprema je potrebna za trening?
Budući da se radi o aerobnom treningu, tokom kojeg ćete se sigurno znojiti, vježbati možete oodjeći u kojoj koža dše: pamučna trenirka, majica, čiste i što mekše patike, peškir i flašica vode.

I za kraj?
Join the party. Let's ZUMBA.

objava: infoBAR magazin
17-May-2011 13:24;
Izdvojeno:
barometar

Krav Maga – najefikasniji sistem samoodbrane

Izdvajamo iz Kataloga objekata:
barometar

Lokum.ba, Sarajevo

Inspirisan tradicionalnom recepturom i kvalitetom Lokum.ba kreirao veličanstvene kombinacije ukusa hrane!

Komentarišite članak:
 
Marketing blok
Podijeli ovaj sadržaj:
MAG! rubrike:
Auto i Moto
Društvo
Kultura
Film
Fotografija
Hrana i piće
Ljubav i seks
Moda
Muzika
Pomozimo
Posao
Sport
Tehnologija
Zanimljivosti
Zdravlje i ljepota
Obavještenja
Izdvojeno
Pridružite nam se i Vi
Marketing blok
Fb preporuke: